Personalijuhtimise Audit

 

Auditi protsess: HR audit on ülesehitatud HR auditi Check listi põhimõttel, kus hinnatakse vastava tegevuse või dokumendi  (s.h elektroonilise) olemasolu ja vastavust kehtivale EV seadusandlusele. Vajadusel intervjuud võtmetöötajatega, kus muuhulgas hinnatakse, kui palju dokumendis olev vastab tegelikkusele.

Auditi protsess käsitleb järgmisi valdkondi:

  • Personalipoliitika ja organisatsiooni struktuur

  • Strateegia, eesmärgid, juhtimiskommunikatsioon, sisekommunikatsioon

  • Töökorralduse kokkulepped ja reeglid

  • Tööaja planeerimine ja tööajaarvestus

  • Puhkusekorraldus

  • Töötasustamine, motivatsioonipakett, lisatasud, töörahulolu.

  • Tulemuste hindamine ja juhtimine.

Tulemus: HR audit sisaldab raportit koos ettepanekutega.

Soovin pakkumist!